Sony Ericsson Xperia™ Pureness – nowoczesna wizja doceniająca prostotę w komunikacji mobilnej
2009-11-26

Model Xperia™ Pureness z klarowną wizją oraz nowym podejściem do relacji z nowoczesnym światem i technologiami, usprawnia najważniejsze funkcje w telefonie komórkowym: Rozmowę. Tekst. Czas. Telefon ten oferuje alternatywne podejście do życia w dobie skomplikowanych, technologii cyfrowych.

Telefon Xperia™ Pureness to pierwszy telefon komórkowy na świecie o przejrzystym, ciekłokrystalicznym wyświetlaczu LCD, oferujący przełomowe rozwiązania technologiczne z dziedziny miniaturyzacji, w elementach takich jak bateria, karta pamięci i antena. Zapewnia on to, co naprawdę niezbędne w telefonie komórkowym - Rozmowę. Tekst. Czas - a eliminuje to, co w nim nadmiarowe, zarówno jeśli chodzi o formę, jak i funkcjonalność. Klawisze są ukryte i podświetlają się jedynie pod wpływem dotyku. Subtelne oświetlenie oraz powiadomienia o rozmowach i wiadomościach tekstowych zmieniają urządzenie z designerskiego przedmiotu w telefon tylko wtedy, gdy zachodzi taka potrzeba.

Wprowadzając model Xperia™ Pureness firma Sony Ericsson nadała nowy wyraz mobilnej komunikacji, zestawiając poetyckie i artystyczne podejście z nową technologią. Jeśli chodzi o funkcjonalność, wyeliminowaliśmy to, co zbędne, aby mogło przemówić to, co najważniejsze - Rozmowa. Tekst. Czas.

Wraz z nowym telefonem komórkowym Sony Ericsson Xperia™ Pureness wprowadzana jest usługa Pureness™ Concierge, na bazie Quintessentially. Pureness™ Concierge to jedyna, prawdziwie lokalizowana, globalna usługa typu "concierge" na świecie, zapewniająca jej odbiorcom całodobowe wsparcie dla zapytań dotyczących każdego stylu życia. Usługa ta będzie świadczona w miastach na całym świecie i obejmie wszelkie sprawy - od codziennych do ezoterycznych.

Telefon Xperia™ Pureness zostaje od dziś wprowadzony na wybrane rynki, czemu towarzyszyć będzie kampania prowadzona we współpracy z Petronio Associates. Petronio Associates to działalność skupiająca strategiczne i kreatywne zasoby z wielu dziedzin, służąca pomocą wiodącym światowym markom w sektorach takich jak moda, kosmetyka, zapachy, muzyka czy sztuka. Kampania wykorzystująca druk i technologie cyfrowe skupia się na czystej linii wzornictwa telefonu, aby realizować tę minimalistyczną i niezwykłą kreację.

Kampania Xperia™ Pureness dotyczy nie tylko telefonu; jest ona również okazją do otwarcia debaty o związkach ludzi z technologiami w tym skomplikowanym świecie. Sony Ericsson stworzył mikro-portal pod adresem: www.sonyericsson.com/pureness/talktexttime i zaprosił do rozmowy największe osobowości związane z dziedzinami takimi jak projektowanie, wiedza o stylach życia, kultura i sztuka, aby mogły wymienić się spostrzeżeniami na temat czystego stylu i nowoczesności. Do tego właśnie miejsca Sony Ericsson pragnie zaprosić użytkowników, aby porozmawiali na temat kontrastowych pojęć: „prostota i nowoczesność”, a innymi słowy, pragnie zainicjować debatę na temat roli prostoty w naszym współczesnym cyfrowym świecie.

"Model Xperia™ Pureness to innowacja Sony Ericsson, którą można określić terminem »360%« ”, powiedziała Zorayda Pedersen, Marketing Business Manager w Sony Ericsson. „Firma Sony Ericsson wprowadziła innowacje do technologii produkcji ciekłokrystalicznego wyświetlacza LCD, a także, równolegle z realizowaniem naszej globalnej strategii marketingowej,  wdraża unikalne podejście do oferowania tej technologii na rynku, poprzez związanie się z partnerami wybranymi spośród najlepszych firm detalicznych, mających do czynienia z modą i stylem życia, w wielu miastach na całym świecie. Z kolei firmy te staną się filarami komunikacji i jej platformami w zakresie filozofii produktowej. Elementy te, w połączeniu z naszą aktualną, globalną, kreatywną kampanią reklamową, łączą w jedno naszą holistyczną innowację.”

Nowe oblicze prostoty
• Rozmowa, tekst i czas – to, co najważniejsze w jednym miejscu;
• Pierwszy na świecie, przejrzysty, ciekłokrystaliczny ekran LCD;
• Wzornictwo ponad technologią – klawiatura podświetla się tylko wtedy, gdy jest potrzebna;
• Przełomowa technologia z dziedziny miniaturyzacji…

Model Xperia™ Pureness posiada następujące parametry: GSM/GPRS/EDGE 850, 900, 1800, 1900 oraz UMTS/HSPA 2100 (Pasmo I). Telefon Xperia™ Pureness dostępny będzie w kolorze czarnym.


Sony Ericsson Xperia™ Pureness w skrócie:
Muzyka

Album zdjęć
Bluetooth™ stereo (A2DP)
MEGA BASS™
Odtwarzacz muzyczny
MP3/AAC
TrackID™
Internet

Przeglądarka internetowa Access NetFront™
Zakładki
Wyszukiwarka Google™
Wskaźnik pozycji myszy
Pan & zoom
HTML 4.01
XHTML 1.1
Komunikacja
Lista rozmów
Dzwonki polifoniczne
Głośnik
Alarm wibracyjny
Wiadomości

Konwersacje
Email
Microsoft Exchange ActiveSync®
MMS
Słownik T9
Dyktafon
SMS
Wzornictwo

Przycisk menu
Światło
Przycisk nawigacji
Tapeta
Animacje
Rozrywka

Radio FM
Java™
Strumieniowanie wideo
Podgląd wideo
Łączność

Technologia Bluetooth™
Modem
Synchronizacja
Pamięć masowa USB
Złącze USB
Złącze USB High speed 2.0
Organizator

Budzik
Kalkulator
Kalendarz
Tryb samolotowy
Notatki
Książka telefoniczna
Stoper
Zadania
Minutnik
Akcesoria

W zestawie:
XperiaTM Pureness
Słuchawka Bluetooth HBH IS-800
Betaria
Ładowarka CST 15
Zestaw słuchawkowy HPM 64
Kabel USB (DCU 60)
Podręcznik użytkownika, ulotka SAR, ważne informacje
Ulotka XperiaTM Pureness serwis
Fakty i liczby

Wymiary: 102 x 43 x 13 mm
Waga: 70 g
Kolory: czarny
Ekran: typ 64 step monochromatyczny TFT, transparentny
Rozdzielczość: 240x320 pikseli
Rozmiar (diagonalnie): 1.8 cala
Odporny na zarysowania: tak
Pamięć: pamięć telefonu do 88 MB + do 2 GB pamięć zewnętrzna
Sieci: X5 UMTS HSPA 2100 (Band I)
GSM GPRS/EDGE 850, 900, 1800, 1900
X5i UMTS HSPA 2100 (Band I)
GSM GPRS/EDGE 850, 900, 1800, 1900
(wersja na rynek chiński)
Predkość przesyłu danych: GSM GPRS (Class 10 CS4) do 80 kbps (download). DO 40 kbps (upload)
GSM EDGE (Class 10 MCS9) do 247 kbps (download). Do 123 kbps (upload)
UMTS HSPA (Cat. 5 upload) do 2.0 Mbps
UMTS HSPA (Cat. 8 download) do 7.3 Mbps
Czas rozmowy: (GSM) do 7 godz. 30 min
Czas czuwania: (GSM) do 350 godz.
Czas rozmowy: (UMTS) do 3 godz. 30 min
Czas czuwania (UMTS) do 350 godz.

© Sony Ericsson Mobile Communications AB, 2009.

Legal

1) Fakty I liczby mogą różnić się w zależności od wersji sprzedawanej na rynkach lokalnych.
2) Czas rozmowy i czuwania zależy od ustawień sieci, typu karty SIM, podłączonych akcesoriów oraz innych aktywności, np. gier. Zawartość zestawu oraz opcje kolorystyczne mogą być różne na różnych rynkach. Pełna oferta akcesoriów może być niedostępna na danym rynku.

© Sony Ericsson Mobile Communications AB, 2009.

Logo przedstawiające szklaną kulę, TrackID praz PlayNow są znakami towarowymi bądź zastrzeżonymi znakami towarowymi Sony Ericsson Mobile Communications AB.
Sony, Walkman, MegaBass oraz Smile Shutter są znakami towarowymi bądź zastrzeżonymi znakami towarowymi Sony Corporation.
Ericsson jest znakiem towarowym bądź zastrzeżonym znakiem towarowym Telefonaktiebolaget LM Ericsson.
TrackID jest zasilany przez Gracenote Mobile MusicID. Gracenote oraz Gracenote Mobile Musicie są znakami towarowymi Gracenote Inc.
Bluetooth jest znakiem towarowym lyb zastrzeżonym znakiem towarowym Bluetooth SIG Inc.
Microsoft Windows oraz ActiveSync oraz Internet Explorer są znakami towarowymi bądź zastrzeżonymi znakami towarowymi Microsoft Corporation.
Wszystkie inne produkty i nazwy firmy wymienione w tym dokumencie mogą być znakami towarowymi bądź zastrzeżonymi znakami towarowymi.


Sony Ericsson powstał w październiku 2001 roku jako spółka joint venture 50:50 firm Sony i Ericsson z główną siedzibą w Londynie. Firma prowadzi działalność na wszystkich większych rynkach światowych. Wizją Firmy jest objęcie roli lidera w  Communication Entertaiment, gdzie rozrywką stają się nowe style komunikacji przez Internet i media społecznościowe. Sony Ericsson oferuje ekscytujące doświadczenia swoim użytkownikom poprzez telefony komórkowe, akcesoria, treści i aplikacje.  Więcej informacji na stronie: www.sonyericsson.com

 

ARCHIWUM

 

2008 ImageHouse. All rights reserved.