Sony Ericsson Xperia™ X10 mini otrzymał tytuł Europejskiego Telefonu Komórkowego 2010 - 2011
2010-08-16

Warszawa, 16 sierpnia 2010 – Sony Ericsson ma przyjemność poinformować, że telefon Sony Ericsson Xperia™ X10 mini otrzymał tytuł "Europejskiego Telefonu Komórkowego 2010 - 2011" nadany przez European Imaging and Sound Association (EISA*). O wyborze tego modelu zadecydowało unikalne połączenie jego kompaktowego rozmiaru i świetnego działania oraz bogaty wachlarz funkcji. Nagroda ta potwierdza zaangażowanie firmy Sony Ericsson w oferowaniu smartphonów z linii Xperia™, które zaprojektowane są z myślą o optymalnej komunikacji i rozrywce.
Wydawcy reprezentujący 50 specjalistycznych magazynów z całej Europy wybrali telefon Sony Ericsson Xperia™ X10 mini jako ich telefon numer jeden. Zwrócili uwagę na jego styl i cechy wzornictwa, a także na łatwość obsługiwania tego telefonu jedną ręką. Wcześniej telefon Sony Ericsson Xperia™ X10 mini otrzymał prestiżową nagrodę Red Dot Product Design Award 2010.
Oficjalny werdykt jury przyznającego nagrodę, a reprezentującego instytucję EISA, brzmi: "Telefon Xperia™ X10 mini firmy Sony Ericsson to bardzo mały i stylowy telefon komórkowy. Mimo niewielkich rozmiarów odznacza się on doskonałym działaniem, a także wszechstronnym zakresem funkcji, takich jak GPS, Wi-Fi, 3G oraz aparat fotograficzny o rozdzielczości 5 megapikseli, z lampą błyskową. Telefon działa na platformie Android i oferuje użytkownikom pełną gamę korzyści, jakimi odznaczają się o wiele większe urządzenia, chociaż jego ekran dotykowy ma przekątną jedynie 2,55 cala (6,48 cm). Jego niewielkie wymiary i waga, a także różnorodność żywych kolorów obudowy, sprawiają, że model ten doskonale nadaje się do zapoznawania płci pięknej z technologią smartphone”.
“Jest nam niezwykle miło, że firma Sony Ericsson otrzymała wyrazy uznania za doskonalenie doświadczenia użytkownika telefonów smartphone", powiedział Timo Maassmann, Global Product Marketing Manager w Sony Ericsson. “Z biegiem czasu relacja ludzi z ich telefonami komórkowymi zmieniła się diametralnie. Odbiorcy odeszli od używania ich wyłącznie jako narzędzi do komunikowania się w stronę tworzenia bardziej spersonalizowanego doświadczenia rozrywkowego. W efekcie, telefony komórkowe zaczęły powiększać swoje rozmiary. Sony Ericsson dostrzegł potrzebę kompaktowego i zaawansowanego funbkcjonalnie telefonu komórkowego, który oferowałby wszystkie korzyści, jakie zapewnia platforma smartphone."
Stylowe wzornictwo nawiązujące do linii ludzkiego ciała, jakie posiada telefon Xperia™ X10 mini, połączone z nawigacją dotykową zoptymalizowaną dla kompaktowych ekranów, oferuje użytkownikom najłatwiejszy sposób realizowania komunikacji jedną ręką.  Telefon wielkości karty kredytowej umożliwia użytkownikom współtworzenie doświadczenia, które jest tak indywidualne jak oni sami.  Inteligentny graficzny interfejs użytkownika, którego podstawą są cztery aktywne pola w rogach ekranu dostosowywane do osobistych preferencji oraz intuicyjna nawigacja, otwiera nieograniczone możliwości i zapewnia dostęp do ulubionych aplikacji i połączeń internetowych po prostu za jednym dotknięciem.  Odbiorcy mogą tworzyć unikalne mobilne doświadczenie użytkownika i pobierać gry, filmy, muzykę, a także ponad 90.000 darmowych i najlepiej sprzedających się mobilnych aplikacji z portalu Android Market™ (zależnie od ich dostępności rynkowej).

Legal

© Sony Ericsson Mobile Communications AB, 2010.

Logo przedstawiające szklaną kulę, Xperia, PlayNow and TrackID są znakami towarowymi bądź zastrzeżonymi znakami towarowymi Sony Ericsson Mobile Communications AB. Sony, make.believe są znakami towarowymi bądź zastrzeżonymi znakami towarowymi Sony Corporation. Ericsson jest znakiem towarowym bądź zastrzeżonym znakiem towarowym Telefonaktiebolaget LM Ericsson. Dodatkowe informacje dotyczące znaków towarowych: www.sonyericsson.com/cws/common/legal/disclaimer.

Wszystkie inne produkty i nazwy firmy wymienione w tym dokumencie mogą być znakami towarowymi bądź zastrzeżonymi znakami towarowymi.


Sony Ericsson powstał w październiku 2001 roku jako spółka joint venture 50:50 firm Sony i Ericsson z główną siedzibą w Londynie. Firma prowadzi działalność na wszystkich większych rynkach światowych. Wizją Firmy jest objęcie roli lidera w  Communication Entertaiment, gdzie rozrywką stają się nowe style komunikacji przez Internet i media społecznościowe. Sony Ericsson oferuje ekscytujące doświadczenia swoim użytkownikom poprzez telefony komórkowe, akcesoria, treści i aplikacje.  Więcej informacji na stronie: www.sonyericsson.com

*Every year, the EISA Awards reward new products that combine not only the most advanced technology, the most desirable features, the ultimate expression of design, the most satisfying ergonomics and the greatest value for money. In short, EISA recognises the features most likely to be appreciated by a consumer seeking the highest quality and functionality.

 

ARCHIWUM

 

2008 ImageHouse. All rights reserved.