Sony Ericsson serwuje: gem, set i mecz w kolekcji "Maria Sharapova Design Collection"
2008-07-02

Tegoroczne otwarcie sezonu tenisowego rozpoczęło się modnie i w stylu glamour. Sony Ericsson i Maria Szarapowa, jedna z najsłynniejszych tenisistek świata, przedstawili kolekcję stylowych dodatków. Na widowni zasiedli międzynarodowi dziennikarze piszący o stylu życia, którzy przybyli do Londynu specjalnie na tę okazję.

Maria Szarapowa jest pierwszym światowym ambasadorem marki Sony Ericsson. Czteroletni kontrakt został podpisany w styczniu 2008, a kolekcja "Maria Sharapova Design Collection" to efekt współpracy w ramach tej kampanii w dziedzinie projektowania mody.

„Praca nad tą kolekcją była dla mnie wyzwaniem”, powiedziała Maria Szarapowa podczas prezentacji kolekcji. „Sony Ericsson pomógł mi stworzyć kolekcję dodatków do telefonu komórkowego, które są stylowe, modne i eleganckie. Wierzę, że spodobają się one, bo w każdy projekt włożyłam cząstkę siebie (dużo serca).
Nie mogę się doczekać, kiedy sama zacznę używać akcesoriów z mojej kolekcji do telefonu Sony Ericsson T303, który sam jest stylowy i doskonały do słuchania muzyki w czasie ćwiczeń czy gdy odpoczywam po meczu".

Na wybiegu można było zobaczyć znane w Londynie twarze modelek i modeli, prezentujących najnowsze propozycje tego sezonu, proponowane przez młodych projektantów miejskiego stylu. Stanowiło to dopełnienie kolekcji „Maria Sharapova Design Collection”. Gospodarzem pokazu był Louise Roe, stylista i ekspert w dziedzinie mody. To właśnie on prezentował dodatki do telefonu T303 Sony Ericsson przed wpływową grupą osób piszących w mediach o modzie i stylu życia, przybyłych z całego świata. Kolekcja „Maria Sharapova Design Collection” składa się z torebki doskonałej na weekend za miastem IDC-31, zgrabnej torby sportowej IDC-32, torebki idealnej na imprezę IDC-33 oraz z portfela podróżnego IDC-34. Kolekcja ta powstała z inspiracji stylem życia Marii Szarapowej, tworzącym jej międzynarodowy wizerunek, oraz najnowszymi trendami w modzie.

Przemawiając podczas pokazu mody projektant Sony Ericsson Lykke Tarsbol powiedział: „Praca z Marią nad projektowaniem tej kolekcji była przyjemnością. Chcieliśmy stworzyć kolekcję, która odzwierciedlałaby jej życie na korcie tenisowym i poza nim. Ściśle współpracowaliśmy, aby zapewnić, że każdy przedmiot został zaprojektowany wraz z nią i dla niej.”

Jako wiodąca osobowość nie tylko na korcie tenisowym, ale także w świecie stylu i mody, Maria Szarapowa wniosła do projektu całe bogactwo wiedzy o modzie i własną elegancję. Współpracując ściśle z zespołem projektowym Sony Ericsson przyczyniła się do powstania kolekcji wyjątkowych dodatków, które na pewno znajdą uznanie wśród miłośników mody i sportu.

Kolekcja „Maria Sharapova Design Collection” dostępna będzie na wszystkich rynkach w trzecim kwartale bieżącego roku.

**KONIEC**

Uwaga:

Materiał filmowy w postaci B-roll’a oraz zdjęcia najnowszej kolekcji są dostępne na stronie:

Adres strony FTP– ftp.wtms.com
Użytkownik - sony
Hasło – Ericsson

The Newsmarket – www.thenewsmarket.com/sonyericsson-mariasharapova

Firma Sony Ericsson Mobile Communications powstała w roku 2001 jako joint venture firm Sony oraz Ericsson. Siedziba spółki obsługująca rynek globalny mieści się w Londynie. Firma obsługuje globalny rynek komunikacji oferując innowacyjne i bogate w funkcjonalności telefony komórkowe, akcesoria oraz karty do komputerów osobistych. Posiada również ośrodki badań i rozwoju w Europie, Japonii, Chinach, Indii i Ameryce.Sony Ericsson jest sponsorem tytularnym Stowarzyszenia Tenisa Kobiecego (Women's Tennis Association), z którym współpracuje w celu promowania cyklu Sony Ericsson WTA Tour odbywającego się przez cały rok w ponad 80 miastach. W celu uzyskania szczegółowych informacji, prosimy odwiedzić stronę www.sonyericsson.com

 

ARCHIWUM

 

2008 ImageHouse. All rights reserved.