Sony Ericsson podpisał przełomową umowę
2008-01-20

Firma Sony Ericsson Mobile Communications ogłosiła dzisiaj, że podpisała wyłączna umowę sponsoringu z tenisistką Marią Sharapovą na okres czterech lat. Zgodnie z umową Maria Sharapova została pierwszym ambasadorem marki firmy Sony Ericsson na całym świecie.

Ta niezwykła i utalentowana Rosjanka, która w kwietniu tego roku skończy 21 lat, weźmie udział serii innowacyjnych kampanii związanych z promocją marki a jej wizerunek zostanie wykorzystany również poza kortem tenisowym. Maria Sharapova będzie także uczestniczyć w pracach zespołu ds. projektowania produktów firmy Sony Ericsson związanych z wybraną gamą produktów i akcesoriów.

Ta umowa o działalność tenisistki poza kortem jest uzupełnieniem posiadania przez Sony Ericsson rangi sponsora tytularnego WTA Tour na całym świecie, przez okres sześciu lat, który to kontrakt opiewał na 88 milionów USD, a zawarty został w styczniu 2005 roku i jest największym kontraktem w historii kobiecego sportu. Zaangażowanie Sony Ericsson w kobiecy tenis dodało tej grze dodatkowej energii - nie tylko dostarczyło fanom nowych wrażeń, ale i za sprawą przełomowych inicjatyw takich jak „tenis nocą” (połączenia tenisa, mody, muzyki i tańca) przyciągnęło do tego sportu nową publiczność.

Komentując dzisiejszy komunikat, Dee Dutta, Corporate Vice and Head of Marketing Sony Ericsson, powiedział: „Po siedmiu latach obecności Sony Ericsson na światowych rynkach, nasza marka ewaluowała tak bardzo, że naturalne wydaje nam się zapewnienie jej światowego ambasadora. Będzie to kolejny etap w rozwoju naszej marki na coraz bardziej konkurencyjnym rynku".

„Wizerunek Marii, jako ikony, jej zdecydowanie, dynamizm, odnoszone sukcesy i urok osobisty, bardzo pasują do marki Sony Ericsson, która słusznie szczyci się innowacyjnym i niezwykle atrakcyjnym wzornictwem"

„Chcemy, aby nasza współpraca z Marią, posiadającą status gwiazdy rozpoznawalnej na całym świecie, połączona z naszym doświadczeniem w dziedzinie promocji marki oraz kreatywnością, dostarczyły klientom na całym świecie zupełnie nowych wrażeń.”

Maria Sharapova dodała: „To naprawdę niezwykle ekscytujące móc pracować z nowoczesną marką, jaką jest Sony Ericsson, która cieszy się wielkim uznaniem w branży show-biznesu".

„Mimo tego, iż wielu ludzi zna mnie jako tenisistkę, mam wiele pasji także poza sportem. Interesuję się modą, muzyką, filmem i projektowaniem. Współpraca z Sony Ericsson pozwoli mi te pasje jeszcze bardziej rozwijać”.


Firma Sony Ericsson Mobile Communications powstała w roku 2001 jako joint venture firm Sony oraz Ericsson. Siedziba spółki obsługująca rynek globalny mieści się w Londynie. Firma obsługuje globalny rynek komunikacji oferując innowacyjne i bogate w funkcjonalności telefony komórkowe, akcesoria oraz karty do komputerów osobistych. Posiada również ośrodki badań i rozwoju w Europie, Japonii, Chinach, Indii i Ameryce.Sony Ericsson jest sponsorem tytularnym Stowarzyszenia Tenisa Kobiecego (Women's Tennis Association), z którym współpracuje w celu promowania cyklu Sony Ericsson WTA Tour odbywającego się przez cały rok w ponad 80 miastach. W celu uzyskania szczegółowych informacji, prosimy odwiedzić stronę www.sonyericsson.com

 

ARCHIWUM

 

2008 ImageHouse. All rights reserved.